Genieten hier op Curacao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Sietske Wiel - WaarBenJij.nu Genieten hier op Curacao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Sietske Wiel - WaarBenJij.nu

Genieten hier op Curacao

Door: Siets

Blijf op de hoogte en volg Sietske

26 November 2015 | Curaçao, Willemstad

Lieve allemaal,
Inmiddels ben ik alweer ruim een week hier op Curaçao en geniet ik van elke dag! Afgelopen zaterdag zijn we Willemstad in geweest en hebben we daar een beetje gewinkeld. Daarna zijn we naar het strand geweest en hebben we genoten van het mooie weer. Zaterdagavond zijn we naar Zanzibar geweest voor een drankje en een dansje! Zondag zijn we naar het strand gegaan en daar draaide 's avonds Dimitri Vegas op het strand. Met elkaar was het een hele gezellige dag en een mooi feestje!
Deze week zijn we begonnen met het afnemen van interviews onder de leerkrachten op school. De leerkrachten zijn heel enthousiast over ons project en zijn daarom ook heel open tijdens de interviews. Dit levert hele leuke gesprekken op en hele waardevolle informatie op. Morgen en vrijdag hebben we nog de laatste interviews en dan moet alles uitgewerkt gaan worden!
Inmiddels zijn we ook druk bezig om geld in te zamelen voor de school, zodat wij het onderwijs voor de leerlingen kunnen verbeteren. Hiervoor hebben we een dream or donate pagina aangemaakt. Mochten jullie iets willen doneren, dan kan dat via de volgende link: http://www.dreamordonate.nl/3635-skol-myrna-dovale
Met het geld dat wij ophalen, schaffen wij materialen aan waar behoefte aan is op school om de leerprestaties van de leerlingen te verbeteren en om een gezonde leefstijl onder de leerlingen te realiseren! We houden ook nog een blog bij waarop we verslag uitbrengen van wat we doen tijdens het project en wat we doen met het geld dat we gedoneerd krijgen. Deze blog is te volgen via www.projectcuracao.waarbenjij.nu
Komend weekend willen we grotten aan de noord kant gaan bezoeken en verder nog wat mooie strandjes bezoeken! Volgende weel dinsdag is de sinterklaasviering op school! De maand van de feestjes op de school komt er bijna aan! We hopen in december ons onderzoeksgedeelte af te kunnen ronden, zodat we in januari de acties in kunnen gaan zetten!
Heel veel liefs,
Siets

• 27 November 2015 - 19:00

Anneke:

hoi Sietske, naast het werken aan jullie onderzoek en project wordt er ook genoten! Succes met alles en geniet er van.
    groetjes Anneke

Sietske

Eind augustus vertrek in naar Suriname om daar 4 maanden stage te gaan lopen in Academisch Ziekenhuis Paramaribo op de kindergeneeskunde. Ik ga op mijn blog proberen mijn ervaringen te delen met jullie en jullie mee te laten proeven van de Surinaamse cultuur en land.

Actief sinds 28 Juni 2014